Bouw- en aannemingsbedrijf Van der Ende
Wat maakt Van der Ende anders dan al die andere bouw- en aannemingsbedrijven? Onze klanten kunnen die vraag beter beantwoorden dan wijzelf natuurlijk. Zo riep woningcorporatie Woonbron ons uit tot hun beste onderhoudspartner. Ook onze andere klanten zien de vakkennis van onze teamleden. Toch zijn klanten vooral te spreken over onze benadering: denken in oplossingen, uitstekend advies, heldere afspraken en een duidelijke offerte. Constructief meedenken noemen we dat. Niet alleen op de korte termijn, maar ook op de lange termijn. Want Van der Ende geeft graag garantie.
“Onze klanten bellen ons omdat ze weten dat we voor ze klaarstaan.”
Wie doet wat het beste?
Bij Van der Ende werken we bewust met eigen materieel. Eigen steigers en hoogwerkers – om maar een voorbeeld te noemen. We laten onze mensen werken volgens de laatste technieken. Vanzelfsprekend passen we duurzame en hoogwaardige materialen en producten toe. Zo is de afwerking van elk project van hoge kwaliteit. Cruciaal daarin zijn onze specialisten. Binnen elke discipline – planmatig onderhoud, nieuwbouw, renovaties, dagelijks onderhoud of utiliteitsbouw – heeft iedereen bij ons zo zijn eigen specialiteit. En misschien nog wel belangrijker: we kennen elkaars kwaliteiten ook. Dat is het voordeel van een middelgroot bouwbedrijf. In de dagelijkse praktijk weten wij precies van elkaar wie welke klus het best kan uitvoeren. Zo hebben we altijd de juiste specialist op de juiste plek.
Korte geschiedenis
De afgelopen jaren bouwde Van der Ende een mooie reputatie op als betrouwbare partner in nieuwbouw en onderhoud. Dat doen we voor de zakelijke markt particuliere markt. In de beginjaren zag ons bedrijf er nog heel anders uit. In 1997 begon A.W. van der Ende een eenmanszaak die vooral actief was in verbouwingen en onderhoudswerk. Gaandeweg groeide het team en zijn de werkzaamheden uitgebreid. Vandaag de dag is Van der Ende B.V. een modern bouwbedrijf. Actief in (seriematige) woningbouw, utiliteitsbouw, planmatig en dagelijks onderhoud, verduurzaming en renovaties.
“Natuurlijk, bij nieuwbouw of bij onderhoud gaat er soms wel eens iets mis. Dan gaat het erom hoe je het oplost. Bij Van der Ende doen we dat met aandacht en met kennis van zaken. Daarin onderscheiden wij ons van andere bouwbedrijven en aannemers.”
Werkgebied
U komt de mensen van Van der Ende overal in de Randstad tegen.
Ons werkgebied concentreert zich vooral in het midden en zuiden van de Randstad. Ongeveer binnen een denkbeeldige cirkel rondom Rotterdam, Gorinchem, Den Haag en Gouda ziet u onze busjes rijden op weg naar een onderhoudsklus. Of u ziet onze vlaggen op hekken rondom bouwplaatsen, bij kavels of op industrieterreinen.
“De kracht van ons bedrijf zit hem in de gedrevenheid van onze vakmensen. Hun waarde voor dit bedrijf is enorm. Daarom investeren we volop in hun persoonlijke ontwikkeling en de onderlinge saamhorigheid.”
Arwin van der Ende
oprichter en eigenaar
Missie en visie
Wij hebben als missie om goed werk te leveren aan onze klanten en opdrachtgevers. Daarom investeren we bij Van der Ende onophoudelijk in nieuwe materialen en technieken. Want het milieu en de leefomgeving verdienen onze aandacht. Ook investeren we nadrukkelijk in arbeidsvoorwaarden en werkomstandigheden voor ons team. Want veilig werken met eigen materieel maakt het werk per definitie leuker. En dat straalt direct af op het eindresultaat. Het resultaat van onze missie is dat wij een hoogwaardige en betrouwbare partner zijn. We bouwen langdurige relaties op onze opdrachtgevers, met onderaannemers en met ons eigen personeel natuurlijk. Zo gaan resultaten op de korte termijn hand in hand met resultaten op de lange termijn.
“Wooncorporatie Woonbron riep Van der Ende uit tot hun beste onderhoudspartner.”
-
Klantgericht:
wij luisteren goed naar uw wensen en belangen en communiceren daar duidelijk over.
-
Samenwerken:
met elkaar stellen we het gezamenlijke doel vast en daar handelen we vervolgens zo efficiënt mogelijk naar.
-
Efficiënt:
wij werken voortdurend aan onze processen. We zijn kritisch op wat er beter kan en koesteren wat goed gaat. Uitgangspunt is hierin de lean-methode.
-
Betrokken:
naast klantgericht zijn we betrokken bij onze opdrachtgevers en partners.Juist door ons te verplaatsen in de opdrachtgever en eindgebruiker kunnen wij de ander behandelen zoals we zelf behandeld willen worden.
-
Duurzaam:
wij houden rekening met de toekomst. Dat komt terug in de keuze voor bouwmateriaal en in de adviezen die wij geven om te voldoen aan de steeds strengere eisen op het gebied van duurzaamheid. Zelf nemen we hierin het voortouw met duurzame investeringen, zoals in schone voertuigen en de inrichting van onze processen
-
Afspraak=afspraak:
want dat is het fundament voor een duurzame relatie en succesvolle samenwerking.